شیوه جدید سرقت در کیش

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۸۴۲۴
شیوه جدید سرقت در کیش
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سارقان سریالی با خودروهای اجاره ای در کیش تحت عنوان یک مجموعه خدماتی خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار داشت: در پی اعلام سرقت های سریالی از مشاعات ساختمانی جزیره کیش، پلیس آگاهی این فرماندهی با تشکیل تیم تخصصی متشکل از نیروهای پلیس آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری نسبت به دستگیری عوامل اصلی آن اقدام کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان با توجه به سرنخ های به دست آمده و نیز اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند در یک عملیات پلیسی، 3 متهم این پرونده را دستگیر کنند که پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: سارقان در تحقیقات پلیسی به 28 فقره سرقت شامل کندانسورکولر، پمپ آب و سیلندرگاز اعتراف کردند که اقلام مسروقه در مخفیگاه آنها کشف و پس از شناسایی محل های سرقت به مالکان اصلی تحویل شد.

سرهنگ جمالی درباره نحوه سرقت، گفت: سارقان حرفه ای با اجاره خودروهای لاکچری بدون راننده (اجاره ای) نسبت به شناسایی واحدهای خالی از سکونت اقدام و در یک اقدام هماهنگ تیمی، حوالی ظهر و غروب در پوشش مجموعه تأسیساتی نسبت به سرقت از مشاعات ساختمان های مسکونی اقدام و پس از تهیه و توزیع کارت ویزیت تبلیغاتی به عنوان مجموعه تاسیساتی، اقدام به فروش اقلام مسروقه می کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش اظهار داشت: متهمان، علت اصلی انجام سرقت ها را عدم رعایت اصول ایمنی توسط برخی از مالکان و رها سازی اقلام در مشاعات بدون داشتن حفاظ عنوان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز