دوچرخه‌ای که هیچگاه برای تامین موادمخدر به فروش نرفت

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۹۷۳۶
دوچرخه‌ای که هیچگاه برای تامین موادمخدر به فروش نرفت
رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری سارق دوچرخه ای خبر داد که دوچرخه را برای تامین هزینه مصرف مواد مخدر از پارکینگ ساختمانی سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "چنگیز ایدون" گفت: شب گذشته حوالی ساعت 22:00 واحد گشت موتوری کلانتری 112 ابوسعید فردی را که به ظاهرا معتاد متجاهر بود را مشاهده کردندکه دوچرخه ای نیز همراه این فرد بود.

وی گفت: واحد گشت کلانتری فرد مذکور را از حرکت متوقف و به بررسی موضوع پرداختند و متهم در اظهاراتش اعلام کرد، دوچرخه سواری بلد نیست و این دوچرخه را پیدا کرده است.

کلانتر محله ابوسعید افزود: پس از شنیدن اظهارات این فرد ماموران کلانتری به او شک کرده و وی را به کلانتری انتقال دادند و در کلانتری متهم معترف شد، که در زمان تردد در خیابانی درب واحد مسکونی باز شد و خودرویی از پارکینگ آن منزل خارج شدو پس از خروج خودرو از پارکینگ، مالک خودرو درب منزل را نبست و از روی کنجکاوی وارد پارکینگ شدم و این دوچرخه را برداشتم.

سرهنگ ایدون گفت: متهم همچنین اقرار کرد، پس از سرقت دوچرخه قصد فروش آن در بازار مولوی داشتم تا هزینه مصرف موادمخدرم را تامین کنم که دستگیر شدم

وی افزود: با شناسایی محل سرقت مالک دوچرخه شناسایی و با دعوت به کلانتری، دوچرخه سرقتی به مال باخته تحویل شد.

رئیس کلانتری ابوسعید از والدین خواست: به کودکان و نوجوانان اموزش دهند که دوچرخه هایشان را در پارکینگ به تجهیزات ایمنی مجهز کنند و راننده خودرو ها نیز حتما بعد از بسته شدن در پارکینگ محل را ترک کنند.

نظر شما