ماجرای نوشیدنی های مشکوک در ورامین چه بود ؟

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۰۵۶۴
ماجرای نوشیدنی های مشکوک در ورامین چه بود ؟
پلیس امنیت استان تهران در پی کسب خبری مبنی بر وجود کالاهای غیر بهداشتی، تاریخ گذشته و فاسد در یکی از انبارهای نگهداری مواد غذایی در یکی از محله های شهرستان ورامین، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ داریوش صادقی فرد سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان تهران در پی کسب خبری مبنی بر وجود کالاهای غیر بهداشتی، تاریخ گذشته و فاسد در یکی از انبارهای نگهداری مواد غذایی در یکی از محله های شهرستان ورامین، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از بررسی و کسب اطمینان از درستی موضوع و شناسایی دقیق انبار مذکور به همراه نمایندگان اداره بهداشت و اتاق اصناف از این انبار بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات محموله مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته فاسد کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این انبار ۶ هزار و ۱۳۲ شیشه و قوطی انواع نوشابه گازدار و ۲هزار و ۳۵۲ عدد دوغ شیشه ای و لیوانی تاریخ گذشته و غیر بهداشتی به ارزش کارشناسی شده ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تصریح کرد: برابر هماهنگی های به عمل آمده با اداره تعزیرات حکومتی و اداره بهداشت شهرستان ورامین، انبار مذکور توسط پلیس پلمب شد.

سرهنگ صادقی فرد با بیان اینکه در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و موارد مشکوک توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

نظر شما