اتفاقات خوب در حوزه تجهیزات پزشکی

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۸۰۳۹
اتفاقات خوب در حوزه تجهیزات پزشکی
سورنا ستاری گفت: راه اندازی اولین خط تولید انسولین قلمی در کشور با حمایت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو انجام شد و این حمایت‌ها باعث می‌شود که شاهد اتفاقات خوبی برای کشور در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی باشیم.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، در مراسم رونمایی از اولین خط تولید انسولین قلمی در کشور که به صورت مجازی و با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: هنوز برای تولید، رفع نیازهای کشور و صادرات محصولاتی مانند انسولین قلمی در کشور، راه زیادی در پیش رو داریم و این یک قدم ابتدایی برای ما است که وارد این حوزه می‌شویم.

او  افزود: واردات انسولین به کشور، میزان قابل توجهی ارزبری دارد. راه اندازی اولین خط تولید انسولین قلمی در کشور با حمایت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو انجام شد و این حمایت‌ها باعث می‌شود که شاهد اتفاقات خوبی برای کشور در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی باشیم.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از پارک فناوری پردیس، مربوط به حوزه سلامت است و در پارک سلامت پردیس، ده‌ها شرکت دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و دارو فعالیت دارند. از شرکت های دانش بنیان به ویژه پویش دارو تشکر می کنم که خط مقدم و صف شکن تولید انسولین قلمی در کشور بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز