سرهنگ قدم زاده خبر داد:

سرقت زن و شوهر مسافرنما در میدان امام حسین تهران

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۳۶۳۸
سرقت زن و شوهر مسافرنما در میدان امام حسین تهران
رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری یک زوج سارق مسافرنما در محدوده میدان امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) اظهار کرد: صبح روز نهم تیرماه راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از به سرقت رفتن خودرواش توسط یک زن و مرد جوان اعلام شکایت کرد.

او با اشاه به اینکه تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: با حضور ماموران در محل، شاکی به گشت انتظامی مراجعه و اظهار داشت، زوجی را در میدان امام حسین(ع) به مقصد اوشان سوار بر خودروام کردم و به مقصد رساندم، اما هنگام پیاده شدن مرد مسافر بر روی صورتم موادی را اسپری کرد و سپس با همکاری همدستش که زن جوانی بود، خودروام را سرقت کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بررسی‌های بیشتر از صحنه جرم، کارآگاهان موفق شدند تعدادی کاغذ در صحنه جرم کشف کنند. در بررسی از اوراق کشف شده در صحنه جرم به دست آمد، متهمان روز گذشته با افرادی در محله اتابک درگیر شده‌اند و ماموران ۱۱۰ را به محل درگیری دعوت کرده‌اند. همچنین زوج زوگیر قبل از سوار شدن بر خودروی شاکی با مراجعه به کله پزی در میدان امام حسین (ع) سفارش صبحانه داده‌اند که با به دست آوردن این سرنخ‌ها بلافاصله تحقیقات مقدماتی برای شناسایی سارقان آغاز و مخفیگاه متهمان در محله اتابک شناسایی شد.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم تصریح کرد: در حین تحقیقات پلیسی، پرونده دیگری به کلانتری ارجاع شد که در آن خانمی اظهار داشت که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید از وی زورگیری کرده‌اند و چند حلقه طلای وی را با قیچی بریده و پس از سرقت وی را در خیابانی خلوت از خودرو پرتاب کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه شاکی تعدادی از شماره پلاک‌های خودرو را به خاطر سپرده بود، شماره اعلامی با شماره پلاک خودروی سرقتی مطابقت داشت و ظن ماموران به یکسان بودن سارقان در هر دو پرونده قوت گرفت و با هماهنگی‌های قضایی موفق شدند یکی از متهمان پرونده را در اتابک دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت خودرو با همکاری نامزدش اعتراف کرد، گفت: سرقت از خانم مسافر را با یکی از دوستانم مرتکب شده ام.

سرهنگ قدیمی عنوان کرد: دستگیری نامزد متهم در دستور کار قرار دارد و با دستور قضایی متهم سوم پرونده نیز دستگیر و هر دو مرد سارق برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما