محموله ۲۵۳ کیلو تریاک در راه پایتخت

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۸۲۳۳
محموله ۲۵۳ کیلو تریاک در راه پایتخت
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف 253 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان " و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اعلام داشت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد یکی از مجرمان حرفه ای اخیرا با سفر به استان های مرزی کشور مقادیر فراوانی مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده است و قصد دارد پس از انتقال به منزل پدری اش در استان "کرمان" در فرصت مناسبی به تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و تکمیل رصد های اطلاعاتی مشخص شد، متهم محموله مواد مخدر را به منزل پدری اش در استان کرمان انتقال داده است.

او افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی مخفیگاه وی در "استان کرمان" با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اخذ نیابت قضائی به استان کرمان اعزام شدند و به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان مخفیگاه متهم را تحت مراقبت های ویژه قرار دادند.

حسنوند تصریح کرد: با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان 253 کیلو تریاک کشف کنند. 

این مقام پلیسی گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس انتقال و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

نظر شما