کشف کالای قاچاق در جنوب تهران

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۹۵۳۴
کشف کالای قاچاق در جنوب تهران
رئیس پلیس مبارزه با امنیت اقتصادی تهران از کشف 28 هزار و 240 کیلو گردو و212 طاقه پارچه قاچاق از انباری در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی، گفت: اواخر هفته گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند تعدادی افراد با همکاری یکدیگر مقادیری کالاهای قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: گشت زنی های انتظامی آغاز تا اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انباری و مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری با همکاری 2 تن از همدستانش کالای قاچاق را در این انباری تخلیه کرده است.

او با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل انباری اخذ شد و روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل انباری اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه 3 متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: در بررسی از داخل انباری 212 طاقه پارچه و 2 هزارو 240 کیلو گردو فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته سرهنگ ولی پور گودرزی هر 3 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز