دستگیری سه بچه محل قاپ زن

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۲۰۱۵
دستگیری سه بچه محل قاپ زن
معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی، از دستگیری سه موبایل قاپ حرفه ای که بچه یک محل هستند، خبر داد و گفت: متهمان به بیش از 50 فقره سرقت در محدوده شرق تهران اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" گفت: در اوایل مرداد ماه سال جاری پرونده ای با موضوع بایل قاپی به سرکردگی فردی به نام سیاوش 25 ساله به کارآگاهان اداره هجدهم ارجاع شد.

معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی سوابق کیفری سیاوش بدست آوردند وی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای موبایل قاپ در سال های اخیر می باشد که به دنبال آن دو تن از همدستانش بنامان فرشاد و فرهاد نیز شناسایی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان از بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران صادر شد و کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارقان را در محدوده جنوب تهران شناسایی کردند.

او با اشاره به اینکه کارآگاهان در دهم مردادماه طی یک عملیات پلیسی هر سه متهم را دستگیر و به اداره هجدهم انتقال دادند، اضافه کرد: هر سه متهم ضمن قبولی گوشی قاپی به بیش از 50 فقره موبایل قاپی در محدوده شرق تهران اعتراف کردند.

این مقام پلیسی توضیح داد: سرکرده باند" سیاوش" به کارآگاهان گفت، در اوایل سال جاری من با تشکیل باندی به اتفاق دو تن از بچه محل هایم تصمیم به سرقت موبایل از شهروندان گرفتیم که پس از سرقت موتورسیکلت های تندرو و با پرسه زنی در سطح شهر شرق تهران و با انتخاب سوژهای که توجه ای به اطرافشان نداشتند در یک لحظه موبایل آنان را قاپیده و متواری می شدیم .

سرهنگ نجفی گفت: با توجه به دستگیری سارقان و اعتراف صریح به جرم خود طی اقدامات پلیسی صورت گرفته تاکنون 45 تن از مال باختگان شناسایی و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز