آخرین آمار مبتلایان به کرونا در تهران اعلام شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۲۱۸۶
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در تهران اعلام شد
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره بیماران جدید مبتلا به کرونا که در تهران بستری شدند گفت: مجموعاً 559 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته در بیمارستان‌‌های استان تهران بستری شدند که بالغ بر 109 نفر از این بیماران در بخش‌‌های ویژه بستری شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا زالی گفت: 7.9 درصد از افرادی که به مراکز سرپایی بهداشتی و درمانی مراجعه کردند نیاز به بستری داشتند و 17.8 درصد از مجموع مراجعین نیز نیاز به بستری در بخش‌‌های ویژه بیمارستان‌‌های تهران داشتند. 

زالی ادامه داد: آمار در تهران با هفته قبل تفاوت چشمگیری ندارد و بخش زیادی از بهبودی‌‌هایی که انتظار داریم مربوط به استفاده منظم‌‌تر از ماسک و رعایت شیوه‌‌نامه‌‌های بهداشتی است. نگرانی زایدالوصفی که در روزهای اخیر داشته‌‌ایم، حجم قابل توجه ترددهای بین‌‌شهری در هفته گذشته بوده است و ترددها باعث شد مردم از استان تهران که خودش در وضعیت قرمز به سر می‌‌برد به سایر مناطقی که آن‌‌ها هم در وضعیت قرمز وهشدار به سر می‌‌برند مسافرت کنند و نگران هستیم بار جدیدی را در هفته‌‌های آتی داشته باشیم. 

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران خاطرنشان کرد: ارزیابی وضعیت الان سخت است و دو تا سه هفته زمان می‌‌برد که تأثیر سفرهای بین‌‌شهری نمایان شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز