دستگیری مردی که در خانه خود به دنبال گنج بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۸۵۲۸
مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان البرز از دستگیری باند حفاری غیرمجاز در بخش پلنگ آباد اشتهارد خبر داد و گفت: برای این گروه افراد مجازات سنگین در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان البرزگفت: پس از دریافت یک فقره گزارش از سوی نیروی انتظامی مبنی بر اقدام به حفاری غیر مجاز در منزل شخصی، واقع در بخش پلنگ آباد اشتهارد، پیگیری‌های لازم برای بررسی صحت این موضوع آغاز شد.

مدیرکل میارث فرهنگی و صنایع دستی استان البرز بیان کرد: با حضور نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان البرز و پلیس آگاهی در محل مذکور، صحت و درستی گزارش دریافتی محرز و عملیات دستگیری حفاران غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: در نهایت با در دست داشتن حکم دادستانی برای ورود به منزل مسکونی واقع در بخش پلنگ آباد حفاری غیرمجاز توسط کارشناسان این اداره کل تایید گردید و فرد خاطی پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شد.محمدی تصریح کرد: در این عملیات تعدادی ابزار و ادوات حفاری و تکه‌های سفال متعلق به دوره اسلامی نیز کشف و ضبط شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز