خودرو برلیانس در بزرگراه شهید بابایی سه نفر را مصدوم کرد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۸۹۹۲
خودرو برلیانس در بزرگراه شهید بابایی سه نفر را مصدوم کرد
رئیس منطقه 25 پلیس راهور تهران از برخورد شدید یک دستگاه سواری برلیانس با گاردریل های بزرگراه شهید بابایی خبرداد و گفت: این حادثه 3 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور گفت: صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در بزرگراه"شهید بابایی" غرب به شرق روبه روی دانشگاه امام حسین(ع) از مرکز فوریت های پلیسی 110 به منطقه 25 پلیس راهور مخابره و بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور به همراه عوامل امدادی در نشانی اعلامی حاضر شدند.

رئیس منطقه 25 پلیس راهور تهران توضیح داد: بررسی های اولیه نشان از این داشت،خودروی برلیانس که در این مسیر در حرکت بود با گاردریل های کناری حاشیه راه برخورد و پس از چندین بار چرخیدن به دور خود و شکستن چندین شاخه گاردریل متوقف می شود.

او با اشاره به اینکه در این حادثه راننده و 2 سرنشین آن به اثر شدت ضربه وارده مصدوم شدند، افزود: پس از خدمات سرپایی از سوی عوامل امدادی هر 3 مصدوم حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قطعات جدا شده از این خودرو که در طول بزرگراه پراکنده شده بود توسط عوامل شهرداری جمع آوری شد، گفت: کارشناسان علت حادثه را سرعت بالای خودروی برلیانس و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز