یکطرفه شدن جاده هراز و کندوان

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۸:۴۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۰۳۹۹
یکطرفه شدن جاده هراز و کندوان
رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک عادی و روان در راه‌های مواصلاتی استان مازنداران است و یکطرفه شدن جاده هراز و کندوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ قدمی، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در روز‌های پایانی تابستان قرار داریم افزود: اگر ترافیک سنگین باشد محور‌های هراز و کندوان از بعدازظهر امروز شنبه ۲۹ شهریور از شمال به جنوب یکطرفه خواهند شد و این محدودیت در صورت لزوم، فردا و پس فردا هم در این محورها اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: محدودیت تردد از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز، برای خودرو‌های سنگین در محور هراز وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها در جاده‌های هراز و کندوان افزود: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز شنبه ۲۹ شهریور تا دوشنبه ۳۱ شهریور در این جاده ممنوع است.

سرهنگ قدمی تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ دوشنبه ۳۱ شهریور در جاده سوادکوه، مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

او از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفر‌های غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز