رئیس پلیس پایتخت:

دشمنان نظام به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت کشور هستند/ ۶۷ هزار تذکر لسانی به دلیل عدم استفاده از ماسک/ اعمال قانون‌ها شروع شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۴۳۴۱
دشمنان نظام به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت کشور هستند/ ۶۷ هزار تذکر لسانی به دلیل عدم استفاده از ماسک/ اعمال قانون‌ها شروع شد
مراسم تجلیل از شهدای عرصه سلامت ناجا با حضور سردار رحیمی و علیرضا زالی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در نشست مشترک با فرمانده مقابله با کرونا در تهران بزرگ و به مناسبت گرامیداشت شهدای عرصه سلامت ناجا گفت: یکی از برنامه های ما در هفته نیروی انتظامی هم افزایی میان مدافعان سلامت و امنیت در کشور است.

او افزود: دو نعمت بزرگی که خدا به ما داده است سلامت و امنیت است. تا بیمار نشویم و تا ناامنی را مشاهده نکنیم به خوبی قدر آن ها را نخواهیم دانست. دشمنان نظام به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت کشور هستند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در ماه نخست شیوع کرونا طومار محتکرین لوازم بهداشتی را در هم پیچیدیم و اجازه ندادیم اموال ضروری مردم را جمع کنند و از آن سوء استفاده کنند. ما در ایام نوروز توانستیم آنچه که ستاد ملی مقابله با کرونا خواسته بود و مقرر کرده بود به صورت کامل انجام دهیم که نمونه بارز آن 13 فروردین بود که از روز قبل آن پلیس پای کار بود.

او افزود: به صورت تمام و کمال همراه بخش های سلامت هستیم. در هفته اول اجباری شدن ماسک مقرر شد صرفا تذکر دهیم. تمام رده های پلیس به خط شده اند. در 5 روز گذشته 67 هزار تذکر لسانی به مردم داده شده است تا از ماسک استفاده کنند.

سردار رحیمی ادامه داد: بزودی تذکرها تمام خواهد شد و اعمال قانون خواهیم کرد. در چند روز گذشته بیش از 10 هزار ماسک میان اقشار مختلف توزیع شده است.

او گفت:7929 واحد صنفی را بازدید به عمل آوردیم که 275 عدد از آن ها پلمب شدند. اعمال قانون از امروز جدی تر شده است و 42 مورد نیز تا این لحظه به علت ماسک نزدن اعمال قانون شده اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس اماکن ما نیز به شدت فعال است و با واحدهای صنفی که مقررا بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد. هدف هم افزایی میان بخش سلامت و امنیت کشور است.

سردار رحیمی گفت: ما به دنبال شناسایی محل هایی هستیم که برخوردها از آن محل ها آغاز شد و سخت گیری ها نیز از آن محل ها آغاز خواهد شد. ما در حال کنترل مترو هستیم و استخرها و سالن های ورزشی را نیز تعطیل کرده ایم. عمده نیروی خود را به بخش هایی که شیوع بیشتر اختصاص خواهیم داد. ما سهم خود را برای مقابله با کرونا به صورت کامل ایفا می کنیم و معاونت عملیات پلیس پایتخت نیز پای کار است.

او افزود: نیروی انتظامی به صورت تمام وقت در کنار بخش های بهداشتی است. با افرادی که با تذکر لسانی متذکر نمی شوند برخورد جدی تر خواهیم کرد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: مردم ترددها را به حداقل برسانند زیرا امروز در کنار کرونا آلودگی هوا نیز تشدید شده است. از مردم می خواهیم صرفا برای کارهای اضطراری از خانه خارج شوند. درود به شرف پزشکان و کادر درمانی که تا پای جان تلاش می کنند. تمام رده های ما نیز پای کار هستند.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز