شروع پرداخت کمک معیشتی برای صد هزار مددجوی بهزیستی

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۱۸۴
شروع پرداخت کمک معیشتی برای صد هزار مددجوی بهزیستی
رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که امروز همزمان با توزیع اقلام ضروری مددجویان در سیستان و بلوچستان، شروع پرداخت کمک معیشتی برای صد هزار مددجویان بهزیستی در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صبح امروز مراسم اهدای اقلام ضروری مددجویان سازمان بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

قبادی دانا در این مراسم گفت: رئیس بنیاد مستضعفان در بازدیدی که از مناطق سیستان و بلوچستان داشتند در تماسی که با من داشتند نیازمندی هایی که در استان سیستان و بلوچستان داشتند و کمبودها و نیازها را گفتند و کمک برای اتمام ساخت ۱۴۰ واحد مددجو و کمک معیشت برای هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی و تجهیزات توانبخشی برای بخشی از این عزیزان و تامین وسایل منزل و… در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: ۱۵ میلیارد تومان را بنیاد مستضعفان اختصاص داده و این اقلام تهیه شده و در حال توزیع است.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: سال گذشته بعد از سیل در آن منطقه خدمت دوستان رسیدم و وضعیت سخت زندگی مردم را و مددجویان بهزیستی را مشاهده کردیم و مبالغی را روی کارت مددجویان بهزیستی شارژ کردیم و سعی کردیم نیازهای اولیه را تامین کنیم.

قبادی دانا اظهار کرد: در شرایط کرونا ۱۷۵ میلیارد تومان بنیاد مستضعفان کمک کرده برای مددجویان بهزیستی در قالب های مختلف و برای تامین قرض الحسنه نیز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد.

او در ادامه داد: امروز همزمان با توزیع اقلام در سیستان و بلوچستان، شروع پرداخت کمک معیشتی برای صد هزار مددجویان بهزیستی در سراسر کشور هستیم که بر اساس اولویت و جدول توزیع استانی مشمول کمک هزینه ۳۰۰ هزار تومانی می شوند که در مجموع ۳۰۰ میلیارد ریال مبلغ در نظر گرفته شده اهدایی از سوی بنیاد مستضعفان است که در آستانه اعیاد عید ربیع برای خانوارهای مددجویان بهزیستی واریز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز