میانگین سنی ابتلا به کرونا در زنان و مردان چند است؟

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۶۲۹۸
میانگین سنی ابتلا به کرونا در زنان و مردان چند است؟
مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده میانگین سنی ابتلا به کرونا در زنان 44 سال و در مردان میانسال 45.3 سال، است گفت: اگر تأثیر طولانی مدت کرونا بر سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی زنان می‌تواند آسیب‌های جدی به خانواده و جامعه وارد کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد احمدیان با اشاره به اینکه زنان میانسال یکی از گروه‌هایی سنی هستند که تحت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه قرار دارند، اظهار کرد: از مجموع بانوان میانسال بررسی شده، یک هزار و 256 نفر مبتلا به کرونا بودند که تحت مراقبت‌های بهداشتی و خود مراقبتی قرار گرفتند و در مواردی که نیاز به بستری داشتند نیز به مراکز درمانی ارجاع شدند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده میانگین سنی ابتلا به کرونا در زنان 44 سال و در مردان میانسال 45.3 سال، است تصریح کرد: اگر چه شواهد ملی و بین‌المللی حاکی از آن است که در همه گیری کرونا، مردان بیشتر در معرض خطر هستند، اما تأثیر طولانی مدت این همه گیری، بر سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی زنان می‌تواند آسیب‌های جدی به خانواده و جامعه وارد کند.

او جمعیت بانوان میانسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه را یک میلیون و 437 هزار نفر عنوان کرد و گفت: تا کنون 66 درصد از بانوان میانسال تحت مراقبت‌های بهداشتی در زمینه کرونا قرار گرفتند.

احمدیان افزود: تاکنون حدود 70هزار بانوی میانسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تحت مراقبت‌های بهداشتی در زمینه کرونا قرار گرفته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز