تامین تبلت برای دانش‌آموزان تحت حمایت از تولیدات داخلی

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۱۲۵۶
تامین تبلت برای دانش‌آموزان تحت حمایت از تولیدات داخلی
معاون امور فرهنگی کمیته امداد با تاکید بر ایجاد زمینه مناسب برای تحصیل مجازی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت تاکید کرد و گفت: تمام تبلت‌های ارائه شده از سوی کمیته امداد به دانش‌آموزان، از تولیدات داخلی است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام علی جعفری با اشاره به اهمیت ارائه خدمات آموزش مجازی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نیاز مددجویان به استفاده از فضای مجازی برای تحصیل بیش از گذشته شده و در همین راستا تامین اقلام مورد نیاز از جمله گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‎آموزان و دانشجویان جزو اولویت‌های کاری کمیته قرار گرفته است.

وی افزود: همزمان با تامین امکانات و نیازهای سخت‌افزاری مربوط به فضای مجازی که از تولیدات داخلی در حال تامین است، کمیته امداد در بحث فرهنگی و استفاده بهینه مددجویان از فضای مجازی نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام داده است تا زمینه دسترسی به بستری مناسب را برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم کند.

جعفری در خصوص برنامه‌ریزی انجام شده برای دسترسی مددجویان به فضای مجازی گفت: در همین راستا از طریق اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت تا در یک فضا و شبکه کاملا داخلی به نیازهای هدفمند دسترسی داشته باشند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد ادامه داد: با در اختیار گذاشتن اینترنت توسط اپراتورها در چارچوب فرهنگی خانواده‌ها، تمامی نیازهای مددجویان در حوزه آموزش و تحصیل و سایر حوزه‌ها بدون نگرانی از موارد حاشیه‌ای، رفع خواهد شد. ضمن اینکه خدمات فرهنگی متنوعی نیز در این شبکه در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت که کمک شایانی به رشد و آموزش مجازی در حوزه فرهنگی خواهد کرد.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز