در مهاباد؛

۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۹۵۲۱۱
۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: ۱۴ سری جهیزیه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش برنا؛ سرهنگ منوچهر مودبی گفت: این تعداد جهیزیه که ارزش هر کدام بیش از ۱۰۰ میلیون ریال است، در قالب طرح «همدلی و کمک مومنانه» به نوعروسان خانواده‌های نیازمند حتی در دورترین روستاهای این شهرستان اهدا شده است.

او ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی، تخته فرش، پتو و لباسشویی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد اظهار داشت: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

سرهنگ مودبی بیان کرد: اردیبهشت امسال هم ۶۲ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفته بود.

او همچنین گفت: به مناسبت هفته بسیج سپاه این شهرستان در قالب طرح کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب، ۸۰۰ بسته‌ معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دیده است که بزودی توزیع خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز