معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

اشتغال زایی برای جوانان با پیشرفت مراکز اندیشکده تعاونی‌ها

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۰۵۴۶
اشتغال زایی برای جوانان با پیشرفت مراکز اندیشکده تعاونی‌ها
سورنا ستاری گفت: انشاالله با پیشرفت فعالیت مراکز اندیشکده تعاونی ها جوانان تحصیلکرده جامعه در شرکت دانش بنیان مشغول به کار شوند.

به گزارش برنا؛ سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح اندیشکده تعاون و مرکز نوآوری توسعه تعاون که به همت محمد کبیری، معاون تعاون وزیر کار راه‌اندازی شد، گفت: با وجود تصور اینکه توسعه یک امر سخت افزاری است به این نتیجه رسیدیم توسعه نرم افزاری است البته توسعه بعد فرهنگی هم دارد یعنی توسعه نیازمند فرهنگ است.

او افزود: امکانات توسعه وجود دارد اما در دسترس نیست. کار دانش بنیان این است که امکانات را در دسترس قرار دهد.

ستاری تصریح کرد: لغاتی که به ادبیات کشورما اضافه شده مثل مرکز نوآوری، استارت آپ ، شهر هوشمند و... ناشی از فعالیت همین شرکت های دانش بنیان است که قبلا وجود نداشتند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: تفاهم نامه ما با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقریبا سه سال پیش منعقد شد و در این چندسال بخش تعاون توانست به خوبی اقتصاد دانش بنیان را توسعه دهد.

او افزود: افتتاح مرکز اندیشکده تعاون یکی از نمادهای همکاری ماست که نشان از یک نگرش جدید درحوزه اقتصاد دانش بنیان دارد.

ستاری گفت: در همایشی که سال گذشته داشتیم بنده این موارد را مطرح کردم و اکنون خوشحالم عملیاتی شده و توسعه این کار جز اهداف معاونت عملی است و انشاالله با پیشرفت فعالیت مرکز اندیشکده تعاونی ها جوانان تحصیل‌کرده جامعه در شرکت دانش بنیان مشغول به کار شوند و اشتغال‌زای برای آنها انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز