رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

چهارده کشته و زخمی در تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در کاشان

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۹۳۹۳
چهارده کشته و زخمی در تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در کاشان
حسین ریاحی گفت: تصادف اتوبوس و تریلر در کاشان یک کشته و ۱۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش برنا؛ حسین ریاحی، رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه اتوبوس مسافربری از تهران عازم کرمان بوده است، افزود: این حادثه ساعت ۴۶ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۴۰ حوالی مجتمع رفاهی امیرکبیر در آزادراه کاشان – نطنز رخ داد و راننده اتوبوس به دلیل شدت جراحت‌های وارده در دم جان باخت.

او افزود: به محض اطلاع به مرکز اورژانس کاشان، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر و تیم عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

به گفته او، پس از بررسی صحنه از سوی کارشناسان و اقدام‌های درمانی اولیه، ۱۱ مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل و ۲ مصدوم دیگر با توجه به جراحت‌های سطحی در محل درمان شدند.

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان نیروی انتظامی در حال بررسی است.

استان اصفهان از ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه برخوردار است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مرکز، به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را دارد.

آزادراه اصفهان – نطنز – کاشان به طول ۱۶۲ کیلومتر از مهمترین محورهای مواصلاتی در کشور است که از سال ۱۳۹۳ در اختیار یک شرکت زیر مجموعه سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز