صف های طولانی زنگ خطری برای شیوع مجدد کروناست/سن فوتی ها و مبتلایان کرونا به زیر ۲۰ سال رسیده است

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۲۵۳۱
صف های طولانی زنگ خطری برای شیوع مجدد کروناست/سن فوتی ها و مبتلایان کرونا به زیر ۲۰ سال رسیده است
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: متاسفانه شاهد شکل گیری صف های طولانی برای دریافت مجوزها هستیم و این زنگ خطری برای شیوع مجدد کروناست.

به گزارش برنا؛شکراله حسن بیگی روز دوشنبه در حاشیه ستاد کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون متوسط رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران به ۷۷ درصد می رسد در حالی که تاثیرگذاری این پروتکل ها وابسته به رعایت ۹۰ درصدی است.

او  یادآورشد: از مردم خواهش می کنیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و متوجه باشند که اگر مسئولان تاکید به رعایت آنها دارند و محدودیت ها را اعمال می کنند، فقط برای حفظ سلامتی آنان است.

حسن بیگی اظهارداشت: بر اساس گزارش ها، ۰.۲ درصد مراجعات به بیمارستان ها نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است با این حال امیدواریم که بار دیگر شاهد اوج گیری کرونا نباشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اعلام کرد: فرمانداران از اینکه مسئولیت جدیدی بابت صدور مجوز سفر به دیگر استان ها به خصوص شمال کشور به آنان محول شده است، ناراضی بودند.

او  تاکید کرد: متاسفانه شاهد شکل گیری صف های طولانی برای دریافت این مجوزها هستیم و این زنگ خطری برای شیوع مجدد کروناست.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: این سفرها اغلب به استان های شمالی است که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران به گزارش های ارائه شده در جلسه اشاره کرد و گفت: سن فوتی ها و مبتلایان به زیر ۲۰ سال رسیده است و این گزارش ها، این هشدار را می دهد که در صورت بی توجهی به روند پیشگیری و کنترل بیماری، ممکن است در کشور با موج چهارم شیوع این بیماری مواجه شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز