مدیرکل دفتر امور کودکان ونوجوانان سازمان بهزیستی کشور:

توزیع تبلت و سیم‌کارت به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی/۷۷۵ نفر از دانش‌آموزان صاحب تبلت شدند/بیشترین توزیع در استان قم بوده است

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۲۰۴۱
توزیع تبلت و سیم‌کارت به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی/۷۷۵ نفر از دانش‌آموزان صاحب تبلت شدند/بیشترین توزیع در استان قم بوده است
سعید بابایی گفت: تبلت و سیم‌کارت‌ها تاکنون برای چهار هزار و ۴۲۱ دانش‌آموز ارسال قطعی شده و احتمالا تاکنون به دست ۷۷۵ نفر از دانش‌آموزان رسیده است.

به گزارش برنا؛ سعید بابایی، مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور روز سه‌شنبه در نشست توزیع هوشمند ۸۰۰ تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی گفت: این تبلت و سیم‌کارت‌ها تاکنون برای چهار هزار و ۴۲۱ دانش‌آموز ارسال قطعی شده و احتمالا تاکنون به دست ۷۷۵ نفر از دانش‌آموزان رسیده است.

او افزود: این طرح با همکاری رایتل و دیجی‌کالا و براساس سلیقه و انتخاب دانش‌آموزان به صورت خرید اینترنتی با حفظ کرامت مددجویان  انجام شده است و دانش‌آموزان برای دریافت تبلت و سیم‌کارت پس از ارسال پیامک و ارزشیابی از سوی مددکاران کلینیک ها،  اکانتی در دیجی کالا ساختند و آدرسی ثبت کردند و سپس روند توزیع آغاز شد. اکنون تبلت و سیم‌کارت‌ها به ۵۶ درصد دانش‌آموزان تحویل قطعی شده است.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان واجد شرایط که تبلت‌ها در نهایت به آنها تخصیص پیدا می‌کند، هشت هزار نفر است که بیشترین تعداد این دانش‌آموزان در استان خراسان رضوی با تعداد یک هزار و ۱۴۱ و سپس استان‌های کرمان با ۹۰۴ دانش آموز، استان آذربایجان غربی با ۸۹۶ دانش آموز و بعد تهران بوده و سپس با استان‌ها با تعداد کمتر مانند ایلام با ۳۸ دانش‌آموز به پایان می‌رسد.

بابایی گفت: کار توزیع را با استان‌های کوچک شروع کردیم و استان‌هایی مانند استان‌های خوزستان، کردستان و کهگیلیویه و بویراحمد در آخرین بخش ارسالی تبلت و سیم کارت هستند.

او افزود: بیشترین توزیع در استان قم با ۹۶ درصد بوده است؛ همچنین اطلاعات کسانی که تبلت و سیم‌کارت را تحویل گرفته‌اند یا در مسیر ساخت اکانت هستند، در حال رصد است. دو هزار و ۷۵۵ دانش‌آموز نیز در مسیر ساخت اکانت در دیجی‌کالا هستند که امیدواریم تا پایان سال این طرح را بتوانیم تمام کنیم.

مدیرکل دفتر امور کودکان ونوجوانان سازمان بهزیستی کشور  بیان کرد: کودکانی داشتیم که در معرض ترک تحصیل بودند و هنگامی که که تبلت ارائه شد،  توانستند تحصیل را ادامه دهند همچنین نمونه هایی داشتیم که کودکان مجبور بودند به خانه‌های همسایه‌ها بروند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز