بدهی پرسنل مخابرات را از جیب مردم پرداخت نمی‌کنیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۲۰۴۸
بدهی پرسنل مخابرات را از جیب مردم پرداخت نمی‌کنیم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به عدم حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام گفت: بدهی که به درستی باید به پرسنل مخابرات پرداخت کنید را با افزایش تعرفه از جیب مردم پرداخت نخواهیم کرد.

به گزارش برنا؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه تلکام 21، گفت: یک سال با کرونا گذشت و بار سنگینی از مسئولیت‌های آثار کرونا بر دوش فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بود. شاید این موارد خیلی دیده نشد، اما قطعا حس شد.

به گفته او زمان‌هایی که به هر دلیل شبکه طبق عوارض طبیعی از دسترس خارج می‌شد، استفاده‌کنندگان متوجه می‌شدند که چه نعمت بزرگی در اختیارشان قرار گرفته و شاید بخشی از تلاش‌های تلاشگران عرصه ارتباطات را می‌توانستند ببینند.

او با تاکید بر رشد مصرف اینترنت در دوران کرونا بیان کرد: شوخی نیست که بیش از 14 میلیون دانش‌آموز، یک میلیون معلم، 140 هزار استاد، چهار میلیون دانشجو و طلبه تمام امر آموزش خود را در این یک سال از طریق فضای مجازی انجام دادند. در کنار سایر خدمات شامل فروشگاه‌ها، حمل و نقل، بانکداری و حوزه‌های مختلفی که همواره بارش روی سیستم بود و چند برابر شد. پست به رشد چهار برابری ظرفیت حمل و نقل روبه‌رو شد و شبکه پستی به اشباع رسید در این یک سال و البته همه اینها برای ما فرصت ایجاد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز