کشف یک تن پیش ساز مواد محترقه در زنجان

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۲۶۹۹
کشف یک تن پیش ساز مواد محترقه در زنجان
جانشین انتظامی استان زنجان از کشف 955 کیلوگرم پیش ساز موادمحترقه دست ساز و بیش از 46 هزار عددانواع مواد محترقه غیرمجاز دیگر خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ ایرج خانی پور در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با انجام اقدامات فنی و پلیسی در جریان فعالیت 5 نفر در تهیه و توزیع مواد محترقه و مواد پیش ساز مواد محترقه دست ساز در سطح شهرستان زنجان قرار گرفته و  پیگیری موضوع را  به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند متهمان قصد دارند، مواد پیش ساز را در وزن های کوچکتر  بسته بندی کرده و در سطح شهرستان زنجان توزیع کنند.

جانشین انتظامی استان ادامه داد: ماموران طی پنج عملیات جداگانه و پس از هماهنگی با مقام قضائی و بارعایت موازین شرعی، قانونی و حفظ حقوق شهروندی به محل اختفای متهمان در سطح شهرستان زنجان اعزام و  آنجا را مورد بازرسی قرار دادند.

 سرهنگ خانی پور خاطر نشان کرد: ماموران موفق شدند از منزل یکی از متهمان  325 کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه از نوع اکلیل و سرنج به همراه ترازوی دیجیتال، نایلکس های مخصوص ساخت نارنجک دست ساز به همراه  23 هزار و 500 عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف کنند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین ماموران موفق شدند در این عملیات ها از منازل 4 متهم دیگر 630 کیلو مواد پیش ساز محترقه از نوع اکلیل و سرنج  و 23 هزار و 177 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کنند.

او تاکید کرد: در این عملیات ها در مجموع 955 کیلو مواد پیش ساز محترقه و 46 هزار و 677 عدد انواع مواد محترقه خارجی غیر مجاز کشف شد. 

سرهنگ خانی پور با اشاره به دستگیری 5 متهم در این عملیات ها اظهار داشت: متهمان دستگیرشده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او بر آمادگی کامل پلیس در روزهای پایانی و چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و افزود: پلیس با کسانی که بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه و خطر ناک ،جان مردم را به خطر اندازند به شدت و برابر قانون برخورد می کند.

جانشین انتظامی استان زنجان با اشاره به نزدیکی سال نو و چهارشنبه آخر سال از شهروندان خواست در صورت مشاهده خرید و فروش مواد محترقه توسط افراد سودجو، با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز