به دستور معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

پویش ملی بانوی مهربان با همت خیریه شمس در استان تهران اجرا می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۵۹۹۵
پویش ملی بانوی مهربان با همت خیریه شمس در استان تهران اجرا می شود
به دستور معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مسئولیت اجرای پویش ملی بانوی مهربان با هدف جمع آوری و اسباب بازی برای کودکان نیازمند و محروم در ایام کرونا با نظارت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران بر عهده گروه خیریه و جهادی شمیم مهر سبحان (شمس) قرار گرفت.

به گزارش برنا؛ مدیرعامل خیریه شمیم مهر سبحان با تأیید این خبر گفت: پویش بانوی مهربانی با هدف رفع نیاز کودکان مناطق محروم ونیازمند در خصوص اسباب بازی و کتاب در استان تهران آغاز شده است.

محمد نوری زاده افزود: یکی از گروه های سنی کشور که در اثنای کرونا بشدت آسیب دید کودکان هستند کودکان هم به دلیل حضور بیش از حد در خانه و دور از فضای مدرسه و نیز به دلیل شرایط سخت اقتصادی خانواده ها در یکسال گذشته بیش از بزرگسالان آسیب دیدند و ما در خیریه شمس و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بر خود لازم دیدیم به طور جدی واسطه میان مردم دغدغه مند و خانواده های نیازمند شناسایی شده بایم.

این مسئول تصریح کرد: برای سهولت دسترسی خیران و علاقمندان مشارکت در این طرح پایگاه های خیریه شمس در نقاط مختلف تهران دایر است و دغدغه مندان می توانند بصورت حضوری اقدام به اهدای اسباب بازی و کتاب، هدایای نقدی و اعلام مشارکت در طرح کنند.

نوری زاده با بیان اینکه سفیران خیریه شمس همه روزه از ساعت تا 10 تا 15 در محل های جمع آوری در تهران حضور دارند، اظهار داشت:  فرهنگسرای ملل، فرهنگسرای ابن سینا، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای فردوس، مرکز آموزشی نور، موسسه طلیعه مهرطاها، مجتمع تجاری الماس کریمخان و مجتمع تجاری معین مال نقاط استقرار گروه جهادی شمس است که بی صبرانه منتظر حضور مردم خیرخواه هستیم.

مدیرعامل خیریه شمس ادامه داد: این طرح بزرگ با مشارکت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران و گروه جهادی و خیریه شمیم مهرسبحان در سطح استان تهران تا 29 اسفند سال جاری اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز