رییس کمیسیون بهداشت مجلس مطرح کرد:

پیش بینی منابع برای رفع مشکلات واکسن کرونا

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۴۸۵۳۵
پیش بینی منابع برای رفع مشکلات واکسن کرونا
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: منابع برای رفع مشکلات واکسن کرونا پیش بینی شده تا روند ساخت آن تسریع شود.

به گزارش برنا؛ حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست ستاد کرونای تهران با محوریت واکسن کرونا، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا ردیف خاصی در بودجه ۱۴۰۰ برای واکسن کرونا در نظر گرفته شده است، گفت: به خصوص برای موسسه رازی که مشکلاتی داشت، منابعی پیش بینی شده که کار تسریع شود.

او ادامه داد: این موضوع مختص موسسه رازی نیست و باید به سمت و سویی برویم که مشکلات تمام شرکت های دانش بنیان را برطرف کنیم تا تولید داخلی و سپس صادرات در این زمینه داشته باشیم.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا ارز ۴۲۰۰ تومانی پابرجا است، گفت: این نوع ارز پابرجاست و اولویت ارزی ابتدا برای دارو و تجهیزات پزشکی و بعد کالای اساسی است.

او درباره مشکلات نسخه های الکترونیکی اظهار کرد: طبق قانون برنامه پنجم و ششم باید به سمت نسخه های الکترونیکی می رفتیم، ولی زیرساخت های این موضوع کامل نیست و به تدریج باید این اتفاق انجام گیرد.

شهریاری تصریح کرد: مشکلات این موضوع را باید به تدریج برطرف کنند و قطعا باید محقق شود. این موضوع علاوه بر اینکه به نفع مردم است، سبب کاهش مصرف منابع هم می شود.

رییس کمیسیون بهداشت مجلس یادآور شد: مردم نارضایتی های خود را به ما اعلام می کنند و بیمه های تامین اجتماعی، سلامت ایرانیان و نیروهای مسلح باید به تدریج زیرساخت های نسخه الکترونیکی را فراهم کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز