اما و اگرهای لغو آزمون وکالت

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۲۱۲۲
اما و اگرهای لغو آزمون وکالت
سخنگوی سازمان سنجش صبح امروز در حالی خبر از برگزاری این آزمون داد که ساعتی پیش ابلاغیه ای مبنی بر لغو آن در سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش برنا؛  آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال 1399 - (اسکودا) قرار بود در جمعه 20 فروردین برگزار شود. این در حالی است که فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش درباره کم و کیف برگزاری آزمون وکالت به خبرنگار برنا گفته بود، برگزاری آزمون وکالت بر اساس مجوز ستاد ملی انجام می شود. سازمان سنجش برای برگزاری آزمون وکالت  به عنوان یک دستگاه مجری و بر اساس مجوز ستاد مقابله با کرونا فعالیت می کند.

هرچند به رغم برنامه ریزی های انجام شده در عصر پنج شنبه 19 فروردین   سخنگوی سازمان سنجش  از عدم برگزاری آزمون در 20 فرودین خبر داد. این ابلاغیه طی ساعت گذشته ( عصر امروز 19 فروردین) به سازمان سنجش ابلاغ شده است.

این آزمون به این دلیل لغو شد که کرونا بسیاری از شهرهای کشور را به وضعیت قرمز و نارنجی کشانده و محدودیت های کرونایی اعمال می‌شود. شب گذشته هم  محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در برنامه تیتر امشب از برگزاری آزمون وکالت روز جمعه ۲۰ فروردین به شرط رعایت ضوایط بهداشتی سخت‌گیرانه خبر داده بود.

با این تفاسیر باید منتظر بهبود وضعیت کرونایی کشور برای برگزاری آزمون ها بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز