شهردار منطقه ۱۹ اعلام کرد:

تأثیر مثبت پویش موتورسوار خوب در نهادینه سازی قوانین ترافیکی و کاهش تصادفات

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۴۴۵۶
تأثیر مثبت پویش موتورسوار خوب در نهادینه سازی قوانین ترافیکی و کاهش تصادفات
علی توکلی با اشاره به اجرای پویش موتور سوار خوب در این منطقه، این طرح را گامی مثبت در راستای نهادینه سازی قوانین ترافیکی و کاهش تصادفات ناشی از بی توجهی به این قوانین دانست.

 به گزارش برنا؛ علی توکلی، منطقه ۱۹ را جزو مناطق پایلوت اجرای مانور موتورسوار خوب اعلام کرد و گفت: امسال نیز همچون سال گذشته مانوری طی هماهنگی‌ با راهور منطقه به منظور تشویق و آموزش موتور سواران و انتقال مفاهیم و قوانین موتور سواری به شهروندان، روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در خیابان شکوفه تقاطع بلوار مطهری برگزار شد.

به گفته او شخصیت بخشی به موتورسواران، آگاه کردن شهروندان نسبت به بی نظمی ها و کم توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط موتورسواران و کمک به رشد کیفی فرهنگ رانندگی، ترویج فرهنگ موتورسواری خوب و آشناسازی شهروندان و موتورسواران با راه های استفاده ایمن  و قانونمند از موتورسیکلت از دیگر نتایج مؤثر این پویش است.

 شهردار منطقه درخصوص برنامه های اجرایی مانور موتور سوار خوب بیان کرد: راه‌اندازی غرفه تلنگر( موتور سوار خوب) و اجرای گروه سیلورمن، اهدای گل و توزیع بروشورهای آموزشی ، اهدای استیکر و پیکسل موتورسوار خوب، کلاه کاسکت و دستکش موتورسواری به موتورسیکلت سواران و  اهدای پک آموزشی به فرزندان موتورسواران از برنامه های جانبی مانور موتور سوار خوب در این منطقه بود.

 او همچنین در رابطه با برنامه های مجازی پویش موتور سوار خوب اظهار کرد:  انتشار محتوای آموزشی در قالب طرح های گرافیکی همچون کاریکاتور و موشن گرافی، اجرای ویدیو و مسابقات هنری شامل عکاسی و نقاشی از جمله برنامه‌های مجازی برای تحقق پویش موتور سوار خوب محسوب می شود.

نظر شما