مشاهده چهار قلاده یوز ایرانی در نایبندان طبس

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۷۶۰۲
مشاهده چهار قلاده یوز ایرانی در نایبندان طبس
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس گفت: چهار قلاده یوز ایرانی در پناهگاه حیات وحش نایبندان طبس مشاهده شده و همه این مشاهدات به صورت مستقیم و نه با دوربین بوده است.

به گزارش برنا؛ مرتضی تقی‌زاده، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس گفت: طی سه ماه گذشته چهار قلاده یوز ایرانی در این پناهگاه حیات وحش مشاهده شده است و پیگیر نصب سه دوربین علاوه بر دوربین‌های موجود منطقه پناهگاه حیات وحش نایبندان هستیم.

او افزود: متاسفانه برخی شکارچیان غیرمجاز علاوه بر اینکه به جان حیات وحش آسیب می‌رسانند، گاهی دوربین‌های منطقه را نیز تخریب می‌کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست طبس گفت: یکی دیگر از تصمیمات ما به‌روزرسانی ۱۱ تابلوی هشدار دهنده به رانندگان در راستای مراقبت از حیات وحش در طول مسیر در دو محور طبس به یزد و دیهوک به راور است که اعتبار آن نیز مدنظر قرار گرفته است.

او با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار خوب مردم طبس مراقبت از زیست پرندگان آبزی و کنارآبزی در این شهرستان است افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰ قطعه پرنده آبزی و کنارآبزی شامل باکلان و پلیکان که آسیب دیده بودند توسط مردم به محیط زیست تحویل داده شد و بعد از تیمارداری در ایستگاه‌های آبی شهرستان چون سد دره بید رهاسازی شدند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز