رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور اعلام کرد:

زمان و نحوه ثبت نام متقاضیان جامانده سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۷۶۴۴
زمان و نحوه ثبت نام متقاضیان جامانده سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور
رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روزچهارشنبه 5 خردادماه 1400 به صورت الکترونیکی در مراکز استانهای همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ معصومه حسینی با اشاره به لغو آزمون این دوره در 22 فروردین ماه اعلام کرد: متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می توانند روز 26 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

او زمان دریافت کارت آزمون را 28 اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد.

حسینی با عنوان اینکه ظرفیت ثبت نامی به دلیل شرایط خاص کرونا در مراکز مجری محدود است، افزود: تاریخ اعلام شده ثبت نام جدید، صرفا برای متقاضیان جدیده بوده و داوطلبان آزمون لغو شده در تاریخ 22 فروردین نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

او یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

نظر شما