یک لحظه توقف در بزرگراه حادثه ساز شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۷:۴۸:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۳۲۳۶
یک لحظه توقف در بزرگراه حادثه ساز شد
سرهنگ محمد باقر پور از تصادف یک دستگاه نیسان با سواری پراید بعلت توقف در لاین کندرو بزرگراه آزادگان خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد باقرپور  از  وقوع  تصادف یک دستگاه نیسان با پراید  در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت:  در ساعت 08:00 صبح امروز   در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی  بر وقوع تصادف سنگین بین نیسان و پراید  ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران در محل حادثه حاضر شدند.

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ درباره شرح حادثه بیان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت،  یکدستگاه وانت نیسان که در حال تردد از بزرگراه آزادگان بوده ناگهان  سواری پرایدی را مقابل خود می بیند  که در لاین کندرو این بزرگراه به صورت ناگهانی توقف کرده بود  که ترمز های نیسان و سعی راننده در توقف وسیله نقلیه موثر نبوده و به شدت با پراید برخورد می نماید .

سرهنگ باقری پور ادامه داد : پس از این برخورد شدید سواری پراید  چندین متر به جلو  پرتاب می شود و هر دو وسیله در همان محل متوقف  و از حرکت باز می ایستند.

او افزود : برابر ماده 159 آیین نامه راهنمایی و رانندگی که اشعار می دارد : هرگونه توقف کوتاه یا طولانی مدت در خط عبوری یا مسیر وسایل نقلیه و پیادگان و همچنین توقف وسایل نقلیه در حاشیه را هها برای عرضه و خرید و فروش  که موجب تجمع اشخاص و یا وسایل نقلیه در محل یا انحراف دید و کاهش توجه رانندگان از رانندگی و احتمال وقوع تصادفات گردد ، ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز