رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت:

یک دستگاه کامیون با گاردریل های بزرگراه آزادگان برخورد کرد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۹۵۴۲
یک دستگاه کامیون با گاردریل های بزرگراه آزادگان برخورد کرد
سرهنگ رنجبر گفت: کامیونی با گاردریل های بزرگراه آزادگان برخورد کرد که علت حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه گزارش شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت گفت:  ساعت 17:05 بعد از ظهر دیروز  وقوع یک فقره تصادف  شدید کامیونت با گاردریل های مسیر شمال به جنوب "آزادگان" روی پل خرازی  به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت، کامیون  به علت سرعت زیاد  و عدم توانایی  راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث بروز این حادثه شده است  .

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد :  با حضور تیم کارشناسی منطقه 26  پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این کامیون  با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند .

این مقام انتظامی گفت: به واسطه بروز این تصادف  بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و با توجه به اینکه کامیون قادر به حرکت نبود ، از جرثقیل راهور استفاده شد و به محض رسیدن جرثقیل در موقعیت این کامیون  از محل خارج و به کنار راه منتقل شد .

او از رانندگان وسایط نقلیه سنگین خواست:  از سرعت و سبقت در معابر پرهیز کرده  و با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز