قابلیت راستی‌ آزمایی نتایج به گوگل اضافه شد

۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۱۹:۲۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۹۸۲۶
قابلیت راستی‌ آزمایی نتایج به گوگل اضافه شد
گوگل در حال آزمایش ویژگی است که قابلیت راستی‌ آزمایی نتایج در گوگل را فراهم می کند.

به گزارش برنا؛ موتور جست و جوی گوگل اخیرا توجه زیادی به راستی آزمایی نتایج جست و جو داشته است. قابلیت جدید با هدف فراهم کردن اطلاعات و شواهد بیشتر درباره اخبار فوری برای کاربران، طراحی شده است.

در این باره، دنی سالیوان رابط موتور جست و جوی گوگل، به پایگاه ریکود گفت: هنگامی که کاربری در گوگل چیزی را جست‌وجو می‌کند، تلاش می‌کنیم اطلاعات مرتبط و قابل اطمینان را نمایش دهیم، اما اطلاعات زیادی وجود دارد که کاملا جدید هستند. به همین دلیل کادری در بالای نتایج جست و جو به کاربران هشدار خواهد داد که به نظر می‌رسد این نتایج در حال تغییر هستند. اگر موضوع جدید باشد مدتی زمان خواهد بود تا نتایج از سوی منابع قابل اطمینان اضافه شوند.

قابلیت درباره این جست و جوی گوگل

اگر این قابلیت به طور کامل در موتور جست و جوی گوگل عرضه شود، به تلاش‌های اخیر این موتور جست‌وجو برای مطلع کردن کاربران درباره کیفیت نتایج جست‌وجو افزوده می‌شود. این شرکت در ماه فوریه پنل "درباره این جست و جو" را معرفی کرد که توضیحی درباره وب سایت مرتبط را فراهم می‌کند و ممکن است مربوط به منابع اطلاعات سایت یا اطلاعات دیگر مربوط به وب سایت مانند زمان اولین ایندکس شدن را نشان می‌دهد.

با این حال، پنجره‌های بازشو "درباره این جست و جو " در پشت منویی پنهان شده اند که ممکن است افراد ندانند می‌توانند روی آن کلیک کنند. آخرین ویژگی در آزمایش به کاربران هشدار می‌دهد که ممکن است نتایج قابل اعتماد نباشند.

همچنین شرکت گوگل اخیرا چند به روزرسانی جدید را برای سیستم عامل اندروید خود معرفی کرده که این بروزرسانی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. گوگل اعلام کرد این به روزرسانی را تابستان امسال با ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌کند.

 

نظر شما