عاملان شهادت ۳ تن از ماموران انتظامی کرمان در"بندرعباس" دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۱۰۱۱۹
عاملان شهادت ۳ تن از ماموران انتظامی کرمان دربندرعباس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۳ تن از عاملان شهادت ماموران انتظامی شهرستان "کهنوج" در "بندرعباس" خبر داد .

به گزارش برنا؛ سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شهادت ۳ تن از کارکنان انتظامی شهرستان "کهنوج" توسط قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، شناسایی و دستگیری عاملان آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های "هرمزگان و کرمان" قرار گرفت.

او افزود: با به کارگیری کلیه توان و ظرفیت اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی موقعیت و محل اختفاء ۲ نفر از عاملان اصلی این حادثه در "بندرعباس" شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودرو پژوه ۴۰۵ قصد خروج ازمخفیگاه و تغییر مکان داشتند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اقدامات وسیع اطلاعاتی و همکاری مشترک ماموران انتظامی کرمان به صورت همزمان محل اختفا و مخفیگاه یکی دیگر از عوامل مرتبط با شهادت ماموران پلیس در یکی از روستاهای دور دست شهرستان "کهنوج" شناسایی و در یک عملیات ضربتی و همزمان این شرور مسلح نیز دستگیر شد.

سردار جعفری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی صورت گرفته و با توجه به مستندات موجود و اشراف اطلاعاتی پلیس در اظهارات خود صراحتاً به جابه جایی و قاچاق مواد مخدر در اوزان بالا و در نهایت درگیری مسلحانه باماموران وبه شهادت رساندن ۳ تن از کارکنان انتظامی شهرستان "کهنوج" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل احتمالی این حادثه دردناک ادامه دارد.

نظر شما