مجوز تزریق ۲۸ هزار دز واکسن کرونا به کارکنان پلیس راهور دریافت شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۶:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۳۸۴۱
مجوز تزریق ۲۸ هزار دز واکسن کرونا به کارکنان پلیس راهور دریافت شد
رئیس پلیس راهور ناجا از دریافت مجوز تزریق ۲۸ هزار دز واکسن کرونا به کارکنان پلیس راهور ناجا خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از طرح واکسیناسیون کارکنان پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به اینکه یکی از راه های قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، واکسیناسیون است و از آنجاییکه کارکنان پلیس راهور ناجا در سراسر کشور  بیشترین تماس و برخورد با شهروندان را در طول روز دارند، لذا ضرورت و اهمیت واکسیناسیون این قشر در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: طی هماهنگی ها و پیگیری های به عمل آمده با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، مجوز تزریق واکسن کرونا برای تمام پرسنل کادر، قراردادی و وظیفه به تعداد ۲۸ هزار دز در دو مرحله دریافت شد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: نماینده هر استان، رئیس راهور استان بوده که می بایست پس از هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه، نسبت به هماهنگی های لازم برای تزریق واکسن به عوامل پلیس راه و راهور استان اقدام کند.

سردار هادیانفر از واکسیناسیون صددرصدی کارکنان ستاد پلیس راهور ناجا خبرداد و افزود: تمام کارکنان ستاد پلیس راهور ناجا توسط اداره بهداری راهور درحال تزریق واکسن هستند و طی چند روز آینده ۱۰۰ درصد پرسنل ستاد پلیس راهور ناجا واکسینه خواهند شد.

او در پایان از معاونت درمان وزارت بهداشت، روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان ها و اداره بهداد پلیس راهور قدردانی و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز