تصادف فجیع موتورسیکلت و وانت در بزرگراه یادگار امام

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۲۱۳۸۹۰
تصادف فجیع موتورسیکلت و وانت در بزرگراه یادگار امام
رئیس منطقه 23 پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه خودروی وانت با موتورسواری در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره ) خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت مصدوم شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ عباس سلطانی، رئیس منطقه 23 پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: ساعت 17:23بعداز ظهر دیروز وقوع یک فقره تصادف  جرحی در مسیر جنوب به شمال یادگار پمپ بنزین کوهستان به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت، راکب موتورسیکلت که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با یک دستگاه وانت مزدا برخورد و راکب موتور  نقش بر زمین می شود .

او عنوان کرد: تیم کارشناسی منطقه 23 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : راکب موتورسیکلت در این حادثه  بشدت مصدوم می شود و با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می گردد .

رئیس منطقه 23 پلیس راهور پایتخت بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه 23 پلیس راهور فاتب مشخص گردید، راکب موتورسیکلت بخاطر عدم نوجه به جلو و سرعت زیاد مقصر این حادثه می باشد .

او از رانندگان موتورسیکلت خواست:  حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز