خستگی و خواب آلودگی راننده نیسان حادثه ساز شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۱۴۵۹۳
خستگی  و خواب آلودگی راننده نیسان حادثه ساز شد
سرهنگ سعید اکبری از واژگونی نیسان حامل بار دربزرگراه امام علی ( ع ) – پل همت بعلت خستگی و خواب آلودگی راننده نیسان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ " سعید اکبری " در خصوص این خبر گفت: در ساعت 19:00  شب گذشته  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی نیسان   در " بزرگراه امام علی  ( ع ) – پل همت  " ، بلافاصله گشت تصادفات  منطقه 25  پلیس راهور فاتب درمحل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان  با بار به علت عدم توانایی راننده نیسان در کنترل وسیله  ناشی از خستگی  و خواب آلودگی در مسیر امام علی  ( ع ) – پل همت ابتدا با جداول کناری بزرگراه برخورد کرده و  واژگون  می گردد که به همین واسطه  بار ترافیکی نسبتا سنگینی در محل ایجاد گردید .

معاون ترافیکی  پلیس راهور پایتخت  بیان داشت : در این حادثه راننده این وانت نیسان مصدوم گردید که با رسیدن  تیم اورژانس در محل حادثه به مداوای وی مشغول شدند  .

سرهنگ اکبری گفت : این وانت نیسان توسط جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ به محل ایمن منتقل گردید و  عوامل منطقه 25 مستقر در محل حادثه نسبت به هدایت خودروها به لاین اصلی اقدام و نسبت به  کنترل ترافیک ایجاد شده اقدام کردند .

وی در پایان از رانندگان خواست:قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند و حتما در مواقع حرکت در بزرگراهها  و در حین  رانندگی باسرعت مقرره حرکت و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکت با سرعت زیاد ، جدا خودداری نموده و تمام توجه خود را به جلو و آیینه ها معطوف دارند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز