فوق متخصص بخش آی سی یو بیمارستان مسیح دانشوری در گفت‌وگو با برنا

ماده ای خاص طب سنتی برای درمان کرونا هنوز معرفی نشده است/ برگزاری هر گونه تجمع و مسافرتی به صورت گروهی توصیه نمی شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۹:۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۳۵۶۵
ماده ای خاص طب سنتی برای درمان کرونا هنوز معرفی نشده است/ برگزاری هر گونه تجمع و مسافرتی به صورت گروهی توصیه نمی شود
محمدرضا هاشمیان گفت: اینکه ما یک دارو و ماده خاص طب سنتی را برای درمان کرونا در نظر بگیریم تا امروز معرفی نشده است که بتواند بیماری را نجات دهد.

محمدرضا هاشمیان، فوق متخصص بخش آی سی یو بیمارستان مسیح دانشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا گفت: من به عنوان پزشک آی سی یو به هیچ وجه جمعیت گروهی را توصیه نمی کنم و زمان بدحالی بیماران دقیقا بعد از مسافرت ها و اجتماعات است.

او با بیان اینکه توصیه به برگزاری همایش ها و مسافرت را به هیچ وجه انجام نمی دهیم و این تجمعات چه در قالب سفر های دسته جمعی مانند اربعین و چه سفر به ترکیه باشد، مورد تأیید نیست، ادامه داد: اگر فردی به مسافرت علاقه و یا اجباری داشت باید از واکسیناسیون خود مطمئن باشد و فاصله اجتماعی را رعایت کند چرا که هر چه این فاصله کمتر رعایت شود امکان ابتلا بیشتر می شود و افراد سن بالا و دارای بیماری را درگیر می کنند که چه از نظر انسانی و شرعی درست نیست.

هاشمیان درباره درمان کرونا همراه با طب سنتی تصریح کرد: درمان طب سنتی اگر در کنار درمان های مرسوم باشد می تواند کمک کننده باشد البته که درمان های مرسوم نیز هیچ کدام صد در صد نیست و نمی توان نسبت به درمان قسم خورد.

او افزود: در حال حاضر کرونا با واکسیناسیون کمتر خواهد شد و از طرفی کورتن به کاهش مرگ و میر کمک کرده است؛ بنابراین افرادی که بیماری ضعیفی دارند می توانند در کنار درمان معمول از درمان طب سنتی نیز برای بیماری استفاده کنند.

این پزشک متخصص ادامه داد: اینکه ما یک دارو و ماده خاص طب سنتی را برای درمان کرونا در نظر بگیریم تا امروز معرفی نشده است که بتواند بیماری را نجات دهد.

هاشمیان عنوان کرد: از داروهای طب سنتی به عنوان داروی همراه می توان برای درمان کرونا استفاده کرد کما اینکه از این شیوه درمان در چین، ایران و ... استفاده می شود.

انتهای پیام/4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز