معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ :

تصادف شدید موتورسیکلت سنگین با پژو جان راکب موتور را گرفت

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۹:۵۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۶۴۰۳
سرهنگ علی همه خانی از برخورد شدید بین موتورسیکلت و پژو در محدوده بزرگراه نواب و فوت راکب موتورسیکلت سنگین در این حادثه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "علی همه خانی"،  معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر و ابراز تاسف بخاطر این حادثه تلخ گفت: در ساعت 02:24  بامداد امروز  وقوع یک فقره تصادف فوتی در محدوده بزرگراه نواب بعد از پل یارجانی ورودی به تندگویان  به پلیس 110 اعلام شد.

او افزود: گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه موتور سیکلت سنگین یاماها 1400 سی سی که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با پژو 206برخورد کرده که متاسفانه راکب  موتورسیکلت  24 ساله در اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه  و در دم فوت می نماید . 

او بیان کرد: تیم کارشناسی منطقه 17 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه 17 پلیس راهور فاتب مشخص گردید، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از جانب راکب موتورسیکلت علت این حادثه می باشد .

 سرهنگ همه خانی ادامه داد: در خصوص این تصادف کروکی فوتی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 117 جوادیه  شد.

او علت برخورد قانونی پلیس با تردد موتورسیکلت های سنگین را به همین علت دانست و گفت: تردد و حرکت موتورسیکلت های سنگین در سطح معابر ممنوع است و اگر این فرد مذکر 24 ساله به توصیه های پلیس گوش فرا داده بود این حادثه رقم نمی خورد و ما شاهد بروز این تصادف  تلخ امروز نبودیم.

سرهنگ همه خانی تصریح کرد : از آغاز امسال تاکنون 38 دستگاه موتورسیکلت سنگین در سطح معابر شهر تهران توقیف گردیده است که این توقیفات همچنان ادامه داشته و تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بمحض رویت تردد این هنجار شکنان نسبت به توقیف قانونی آنها اقدام خواهندکرد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز