سخنگوی سازمان آتش نشانی مطرح کرد:

آخرین جزئیات از حریق کارگاه کاغذ در خیابان قزوین

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۳۶۹۸۳
آخرین جزئیات از حریق کارگاه کاغذ در خیابان قزوین
جلال ملکی از یک مورد حادثه آتش سوزی در خیابان قزوین خبر داد و گفت: صبح امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در کارگاهی در خیابان قزوین در خیابان رنجبر به سامانه ۱۲۵ اتش نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد.

به گزارش خبرنگار برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی درباره حادثه آتش سوزی خیابان قزوین گفت: ساعت ۹:۳۸ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در کارگاهی در خیابان قزوین در خیابان رنجبر به سامانه ۱۲۵ اتش نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد.

او افزود: ۵ ایستگاه اتش نشانی به همراه بالابر هیدرولیکی و خودرو های حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می شوند و آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه می‌رسند سپس مشاهده می‌کنند که در یک بار انداز گاراژ که دارای بخش های متععدی است دچار حریق شده است وسعت این کارگاه بیش از هزار و پانصد متر بوده که محوطه جلویی آن را سقف های شیروانی نامقاوم پوشانده بودند.

ملکی افزود: بخشی از این کارگاه ها سقف های چوبی قدیمی چند ده ساله دارند که بخشی از آن ۶۰۰ متر وسعت دارد. این بخش محل نگهداری حجم زیادی کاغذ، کارتن و مقوا بوده که کاملا شعله ور بوده است.

سخنگوی آتش نشانی بیان کرد: آتش به چوب سقف ها نیز سرایت کرده بود و از زیر سقف ها بیرون می‌زد همچنین در مجاورت این بخش الکل و مواد شوینده نیز نگهداری می شد و کمی آن طرف تر کارگاه CNG بود که البته مخازن آن خالی بود.

او با تاکید بر اینکه محل نگهداری کاغذ ها کلا شعله ور بود، گفت: آتش در حال گسترش و سرایت به اطراف بود که آتش نشانان از طریق عملیات روی سقف ها و از طریق بالابر از داخل نفوذ کرده و عملیات را آغاز کردند.

ملکی درباره تلفات این حادثه گفت: خوشبختانه تاکنون این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشته است. شعله زنی اولیه انجام شده و سقف ها حالت دفرمه پیدا کرده اند اما ریزش نداشته اند ولی چوب های داخل سقف ها کاملا سوخته اند.

سخنگوی آتش نشانی در پایان تصریح کرد: یک‌دستگاه خودرو پرشیا که جلوی یکی از کارگاه ها پارک شده در این آتش سوزی کاملا سوخته است و بخش زیادی از کاغذ ها توسط آتش نشانان از گزند آتش دور ماندند. درحال حاضر  نیز آتش نشانان مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز