سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز سال تحصیلی با یک میلیون و ۶۳۰ هزار دانش آموز کلاس اولی

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۷۴۷۷
آغاز سال تحصیلی با یک میلیون و ۶۳۰ هزار دانش آموز کلاس اولی
علیرضا کاظمی در آیین جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها گفت:حضور والدین و مسئولان در کنار دانش آموزان، نشان می‌دهد که آموزش و پرورش از حمایت جامعه و همه دستگاه‌ها برخوردار است

به گزارش برنا؛  صبح امروز، اول مهرماه ۱۴۰۰، علیرضا کاظمی؛ با حضور در جشن غنچه‌ها و  شکوفه‌ها که در دبستان دخترانه منیره عاصمی، واقع در منطقه ۹ تهران، برگزار شد؛ ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۴۰۱، به تمام فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان، اظهار کرد: خدا را شکر که روز اول مهر را در کنار شما هستم و به نمایندگی از یک میلیون و ۶۳۰ هزار دانش آموز پایه اول این روز را به همه تبریک می‌گویم.

 
کاظمی افزود: امروز مقارن با شروع هفته دفاع مقدس است، روزی که  سال‌ها پیش دانش آموزان زیادی ایثار کردند تا ما بتوانیم امروز کشوری آزاد داشته باشیم.
 
او گفت: امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده، حضور شما دانش اموزان هر روز در مدرسه پر رنگ‌تر شود و بتوانیم با مهار کرونا از فضای مدارس و حضور بچه‌ها در این فضا، بیشتر استفاده کنیم.
 
سرپرست وزارت آموزش و پرورش ، تصریح کرد: والدین و مسئولان، امروز با حضور خود در مدرسه نشان دادند که همه جامعه و دستگاه‌ها در کنار آموزش و پرورش هستند  و من از تک تک این عزیزان سپاسگزارم که این جشن باشکوه را برگزار کردند.
 
او ادامه داد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم تا در زمان کرونا در کنار هم امر آموزش را دنبال کنیم و خوشحالیم که بعد از دوسال توانستیم زمینه حضور دانش آموزان را در مدارس فراهم کنیم.
 
کاظمی تصریح کرد: آموزش و پرورش سعی کرده امسال آموزش با کیفیت‌تر را به دانش آموزان ارائه دهد و تلاش می‌کنیم تا از طریق مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد و آموزش ترکیبی، حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم کرده و شادی و نشاط را با هم و در کنار هم تجربه کنیم.
 
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال‌های گذشته و به ویژه در دوران کرونا، بیشترین آسیب در حوزه تعلیم و تربیت ناشی از عدم حضور دانش آموزان در مدارس بود، چون دانش آموزان در کنار هم تربیت را تجربه می‌کنند و مهارت‌های ارتباط با یکدیگر با در کنار هم بودن، یاد می.گیرند.
 
او در پایان گفت: برای همه دانش آموزان آرزوی سلامتی و سعادت دارم و آغاز سال تحصیلی جدید را مجدد به همه تبریک عرض می کنم. 
 
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۴۰۱از سوی علیرضا کاظمی نواخته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز