پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۷۵۷۵
پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
وزیر ورزش و جوانان در آستانه بازگشایی مدارس با صدور پیامی، آغاز بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید ۱۴۰۱_۱۴۰۰ را به دانش آموزان، معلمان و اولیا تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ متن پیام تبریک دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانانبه این شرح است :

تقارن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با ایام اربعین حسینی(ع) و هفته دفاع مقدس، بهانه ارزشمندی است تا یکبار دیگر یاد و خاطره تمامی شهدای فرهنگی ،شهیدان دانش آموز و امام شهدا(ره) که درس جوانمردی، آزادگی وعدالت خواهی را برای آیندگان به یادگار گذاشتند گرامی بداریم.

شروع سال تحصیلی به معنای آغاز گسترده ترین، فراگیرترین و با قدمت ترین رویداد ورزشی کشور، یعنی مسابقات آموزشگاهی است که طی آن هر ساله میلیون ها دانش آموز مستعد و علاقمند در ده ها رشته ورزشی ویژه دختران و پسران، زیر نظر مجرب ترین معلمین تربیت بدنی شرکت می کنند.
باور دارم با برنامه ریزی هدفمند و هم افزایی بین تمامی نهادها و دستگاه های موثر در ورزش رده های سنی پایه، به ویژه دو وزارتخانه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و همراهی فدراسیون های ورزشی، آینده و نتایج درخشانی در انتظار ورزش کشور خواهد بود.

به همین منظور ضمن تقدیر و تشکر و آرزوی سلامتی از زحمات تمامی معلمین و مربیان تربیت بدنی که نقش بسزایی در ارتقا جایگاه ورزش کشور داشته اند، معتقدیم فدراسیون ورزش دانش آموزی بعنوان بنیادی ترین فدراسیون ورزشی کشور، با برنامه ریزی های خود، ضمن کمک به تحقق اهداف تعلیم و تربیت، زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای ناب ورزشی در بین نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز