برنامه‌های ضبط صدا برای کاربران آیفون و اندروید

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۷۶۱۳
برنامه‌های ضبط صدا برای کاربران آیفون و اندروید
در این گزارش به معرفی بهترین برنامه‌های ویس رکوردر برای سیستم عامل‌های اندروید و ios می‌پردازیم.

به گزارش برنا؛ داشتن یک برنامه ضبط صدا در گوشی هوشمند بسیار مفید و ضروری است، به ویژه برای دانش آموزان، روزنامه نگاران و تولیدکنندگان محتوا، و تمام افرادی که این برنامه‌ها برایشان کاربردی است.

بهترین برنامه‌های ضبط صدا در سال ۲۰۲۱

اکثر این برنامه‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند رونویسی مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین توانایی ضبط ایده‌هایی هستند که به طور ناگهانی به وجود می‌آیند یا هر صوتی که بعداً می‌خواهید به آن گوش دهید.

برنامه Alice

به دلیل مزیتی که در ضبط سریع از طریق رابط کاربری ساده دارد، یکی از بهترین برنامه‌های ضبط صدا محسوب می‌شود. پس از فعال شدن، شمارش معکوس پنج ثانیه‌ای برای شروع ضبط آغاز می‌شود و می‌توانید هنگام ضبط روی صفحه ضربه بزنید تا نشانه گذاری شده و همچنین مکث کنید. فایل به طور خودکار به ایمیل یا سرویس ذخیره سازی ابری مرتبط با حساب شما ارسال می‌شود. این برنامه به صورت رایگان برای کاربران آیفون در App Store در دسترس است.

برنامه Otter

این برنامه به شما امکان می‌دهد ضبط‌های زنده را بنویسید که برای مصاحبه مناسب است و همچنین به شما امکان می‌دهد در نشست‌های سرویس Zoom صدا ضبط کنید. این برنامه ۶۰۰ دقیقه رایگان در هر ماه ارائه می‌دهد. این برنامه به صورت رایگان برای کاربران اندروید در گوگل پلی و برای کاربران آیفون در اپ استور در دسترس است.

برنامه Rev

این برنامه به شما امکان می‌دهد ضبط‌ها را علاوه بر ویژگی ضبط داخلی، رونویسی کنید، صدا را در پس زمینه محدود کنید و پس از اتمام ضبط به ایمیل خود ارسال کنید یا آن را در یک سرویس ذخیره سازی ابری ذخیره کنید. این برنامه نیز برای هر دو سیستم عامل به صورت رایگان موجود است.

برنامه Voice Recorder & Audio Editor

این برنامه به شما امکان می‌دهد صدا‌ها را به صورت نامحدود ضبط کنید و آن را در تلفن خود ذخیره کنید یا در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید ویس‌های خود را با رمز عبور، اثر انگشت یا شناسه چهره، ایمن نگه دارید و با فناوری گفتار به متن رونویسی کنید. این برنامه به صورت رایگان برای کاربران آیفون در دسترس است.

برنامه RecForge II

این برنامه به شما امکان می‌دهد ضبط را در یک زمان از پیش تعیین شده شروع کرده و ضبط‌ها را به چندین فرمت فایل تبدیل کنید و فایل‌ها را به انواع سرویس‌های ذخیره سازی ابری ارسال کنید. همچنین این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد که صدا را از فیلم‌ها استخراج کنید. این برنامه به صورت رایگان برای کاربران اندروید در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما