نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حوکه مطرح کرد:

خدمات رسانی شرکت بهره برداری متروی تهران به زوار اربعین

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۵:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۸۱۱۳
خدمات رسانی شرکت بهره برداری متروی تهران به زوار اربعین
علی عبداله پور اعلام کرد:‌ شهروندان و مسافرانی که در راهپیمایی اربعین در تهران شرکت می کنند می توانند از ابتدا تا پایان مراسم ازتمامی ایستگاه های خط یک به صورت رایگان استفاده کنند.

به گزارش برنا؛  علی  عبداله پور، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با تسلیت فرارسیدن اربعین سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان گفت: این شرکت طبق سنوات گذشته آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت است.


او افزود:‌ ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به ویژه ایستگاه‌های امام حسین (ع) واقع در خطوط ۲ و ۶ و ایستگاه شهر ری واقع در خط یک آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز هستند.


عبداله پور با بیان اینکه خط یک مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران معمولا در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد افزود: در روز دوشنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۰ با کاهش فاصله حرکت قطارها در این خط، خدمات‌دهی به مسافران در ساعات پرتردد با حداکثر توان انجام می گیرد و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده اعزام خواهد شد.


او با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و عزاداران پس از طی مسیر ۱۷ کیلومتری هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسند خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم نیز ایستگاه مترو شهرری واقع در خط یک تا جابه‌جایی کامل شرکت کنندگان، آماده ارائه خدمات به عزاداران و مسافران است.

 

نظر شما