رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

هیچ یک از ماموریت ها مانند ماموریت اربعین برای ما نیست

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۲۳۸۵۹۷
سردار حمیدی گفت: خاطرات بسیار شیرین و لحظات بسیار ناب در ماموریت های اربعین برای پلیس وجود دارد.

به گزارش برنا؛ سردار محمد حسین حمیدی در خصوص ماموریت خاص در مراسمات اربعین و توفیق پلیس در کنارعزاداران در مراسم اربعین  توضیح داد .

او با عرض تسلیت بمناسبت فراررسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت و ضمن آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و شفای بیماران گفت  :  تقریبا از سال 1393 در حوزه ترافیک در محدوده اربعین مسئولیت داشتم و بهمراه همکارانی که از سراسر کشور به صورت داوطلبانه در این ماموریت که کاملا خاص  و ویژه بود شرکت داشتند و به صورت جهادی 15 روز را در مناطق محروم کشور مستقر و به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می کردند تا بتوانند حداکثر خدمات خود را به مردم عزیز ارائه بدهند .          .

سردار حمیدی ادامه داد : این حضور ماموریتی ویژه و خاص است و خاطرات زیادی از آن دوران داریم که فرصت زیادی می طلبد تا آنها را انتشار داده و در مورد آنها صحبت کنیم فقط همین را بگویم که خیلی از این عزیزان که بازنشسته شده بودند در موعد اربعین تماس می گرفتند که اگر امکان پذیر هست ما را هم با خود آنجا ببرید تا آنجا حضور داشته باشیم و هر کار خدماتی  که از دست ما بر می آید انجام دهیم تا ما نیز در کارها سهیم باشیم .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود : خاطرات بسیار شیرین و لحظات بسیار ناب که در هیچ یک از ماموریت های  ما در طول سال دیده نشده است و بعید است که دیده شود

او در خصوص سختی کار در مراسمات اربعین  گفت : خب طبعا کار ، کار سختی بوده و هست چون در مناطقی که جمعیت زیادی به آنجا مراجعه می کنند و مردم ما با امکانات حداقلی  و با وسیله نقلیه شخصی بدون هماهنگی قبلی  و بدون آنکه از قبل جا ، محل اسکان و تغذیه انها هماهنگ شود بصورت خودجوش به آن محل می آیند .

او بیان کرد : مناطق  ، مناطق محرومی هستند و امکانات زیادی ندارند و شهرهای کوچک مرزی هستند که گنجایش این حجم از خودرو و زائر را ندارد و طبعا مشکلات زیادی را ایجاد می کند .

سردار حمیدی گفت: اما شیرینی کار آنجاست که  این مشکلات را می پذیرند و با جان و دل به این سفر می آیند و پلیس هم در کنار آنها از این لحظاتی نابی که خدا به عنوان خدمت گذار به وی  به اعطا خدمت رسانی می کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز