رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت خبرداد :

تصادف شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر مخالف تونل آرش

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۶:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۸۶۳۰
سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید بین موتورسیکلت با سواری پژو 405 بدلیل حرکت خلاف جهت موتورسیکلت در مسیر تونل آرش در محدوده ظفر و شکستگی شدید پای موتورسوار در این حادثه خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات  پلیس راهور پایتخت در خصوص این خبر  عنوان کرد: صبح دیروز وقوع یک فقره تصادف  جرحی در محدوده ابتدای تونل آرش   به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: موتورسواری که بسیار عجله داشته و بصورت خلاف جهت این محدوده را طی می کند ناگهان با سواری پژو 405 که در مسیر صحیح خود در حال تردد بوده بشدت برخورد می کند.

او گفت: شدت این تصادف به حدی بوده که موتورسیکلت وی بروی موتورسوار  نقش بر زمین شده افتاده و پای این راکب از چند جا شکسته و آسیب فراوان می بیند. راهی بیمارستان شدند .

او بیان کرد: تیم کارشناسی منطقه 3 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : راکب موتورسیکلت در این حادثه  که بشدت مصدوم شده با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می گردند .

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه 3 پلیس راهور فاتب مشخص گردیدحرکت خلاف جهت راکب موتورسیکلت و سرعت زیاد در رسیدن به مقصد باعث این حادثه شده است .

سرهنگ مومنی بیان کرد: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

او از راکبین موتورسیکلت خواست همواره قبل از سوار شدن و حرکت کلاه کاسکت خود را بر سر  بگذارند و از تردد خلاف جهت پرهیز کرده و به هیچ وجه اقدام به این کار حتی در مسیرهای کوتاه ننمایند چرا که خودرویی که از مقابل و در جهت صحیح در حال تردد است پیش بینی حضور ناگهانی موتور را مقابل خود نداشته و در واقع فرصت تصمیم گیری  و عکس العمل مناسب را ندارد و باعث بروز اینچنین حوادثی می شود .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز