دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت با جانبازان بیمارستان نیایش

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۴۰۶۱۸
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت با جانبازان بیمارستان نیایش
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر روز پنج‌شنبه ۸ مهرماه ضمن بازدید از بیمارستان نیایش با جانبازان بستری در این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش برنا؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از دیدار چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش در جمع صمیمی آنان گفت: امروز با حضور وزیر محترم صمت خدمت شما رسیده‌ایم تا از نزدیک در جریان جزئیات و کیفیت خدمت رسانی به شما عزیزان قرار بگیریم. دیدار با جانبازان عزیز همواره باعث کسب روحیه و انرژی مضاعف مسئولان برای خدمت به مردم می‌شود.


معاون رئیس جمهور افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران درصدد برنامه‌ریزی برای بازدید اعضای هیئت دولت از بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌ها و دیدار با ایثارگران است تا مدیران دستگاه‌های مختلف کشور در جریان مسائل جامعه ایثارگری قرار گیرند.


 او در پایان خاطرنشان کرد: مسائل ایثارگران به بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها مربوط می‌شود و امیدواریم با کمک و همکاری اعضای دولت بتوانیم خدمات شایسته و درخور شأن و منزلت ایثارگران معزز ارائه کنیم.


سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این بازدید گفت: دیدار با جانبازان عزیز برای قدردانی، تقدیر و ادای دین به آنان است و آمده‌ایم‌ تا از جانبازان معزز مدد و یاری بگیریم‌ و بتوانیم‌ راه آنان را ادامه دهیم. از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم و در حوزه‌های مرتبط بتوانیم خدمت و ادای دین کنیم.


وزیر صمت ادامه داد: با تأکید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شده است به صورت ویژه برای تأمین اقلام و تجهیزات توانبخشی جانبازان برنامه‌ریزی ‌کنیم.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت  در این بازدید به صورت چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش دیدار و گفت‌وگو کردند و از نزدیک در جریان مشکلات و روند درمانی این عزیزان قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز