نماینده مردم تویسرکان در گفت و گو با برنا:

گسترش واکسیناسیون با تلاش دولت سیزدهم و مدیریت و نظارت معاون اول رئیس جمهور حاصل شده است

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۵۶۹۵
گسترش واکسیناسیون با تلاش دولت سیزدهم و مدیریت و نظارت معاون اول رئیس جمهور حاصل شده است
محمد مهدی مفتح با اشاره به تلاش های دولت برای کنترل و مقابله با کرونا گفت: شرایط واکسیناسیون از زمانی که دکتر رییسی دولت را تحویل گرفتند هم از نظر تعداد واکسن در اختیار و هم به لحاظ افراد واکسینه شده گسترش قابل توجهی پیدا کرده است.

محمد مهدی مفتح، نماینده تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری برنا، با اشاره به پیشرفت قابل توجه هم در تعداد واکسن های تامین شده و هم در سرعت تزریق واکسن ها در دولت سیزدهم تصریح کرد: اگر امروز آرامشی را در حوزه مقابله کرونا و پیک های کنترل شده در جامعه می بینیم عمدتا به دلیل واکسن هایی است که طی این مدت تزریق شده و این شرایط بسیار مناسبی است که دکتر رییسی ایجاد کرده اند و تماما تلاش و زحمت این موضوع چه از نظر تامین و تدارک واکسن ها و چه نظارت بر مدیریت تزریق بر عهده دکتر مخبر معاون اول محترم رییس جمهور  بوده است.

مفتح در مورد برنامه دولت برای واردات واکسن و پوشش صد میلیونی واکسیناسیون در صد روزگی فعالیت دولت گفت: در دولت آقای دکتر رییسی بحمدلله واکسیناسیون به شکل بسیار مناسب و متفاوت با دوره قبل انجام شده است.

مفتح اظهار داشت: شرایط واکسیناسیون از زمانی که دکتر رییسی دولت را تحویل گرفتند هم از نظر تعداد واکسن در اختیار و هم به لحاظ افراد واکسینه شده گسترش قابل توجهی پیدا کرده است.

نماینده مردم تویسرکان همچنین بازدیدهای میدانی معاون اول را از نقاط مثبت عملکرد ایشان تلقی کرد و اظهار داشت: بازدیدهای میدانی دولت سیزدهم نسبت به قبل تفاوت قابل توجهی دارد. ما در دولت قبل خصوصا در یکی دو سال آخر شاهد بودیم که از طرف مقامات درجه یک دولت تقریبا بازدیدی خصوصا در شهرستان ها و استان ها وجود نداشت. بازدید از پروژه ها و استان ها که دکتر رییسی هم اکنون به طور جدی پیگیری می کنند هم از نظر اجرای پروژه ها و نظارت بر آنها و هم از نظر آشنایی خیلی نزدیک با مشکلات مردم بسیار موثر است.

وی افزود: مردم علاقمند هستند که رییس جمهور و مسئولین را از نزدیک ببینند. این دیدارها نگاه مثبت و انگیزه بسیار بالایی را در مردم نسبت به مسئولین ایجاد می کند. هر چند برای مسئولین این سفرها زحمت زیادی دارد اما انجام این سفرها احساس مثبتی را در مردم بخصوص شهرستان ها ایجاد می کند که ارزشمند است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که دولت این برنامه را ادامه دهد و همچنان سفر به استانها و رویارویی با مردم تداوم داشته باشد که در ایجاد شوق و علاقه و انگیزه در مردم بسیار موثر است.

نظر شما