عضو کمیسیون شوراهای مجلس به برنا خبر داد

مجلس بدنبال تصویب بودجه پایدار برای شهرداری‌ها

۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۶:۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۸۵۷۵۴
مجلس بدنبال تصویب بودجه پایدار برای شهرداری‌ها
جوکار گفت: نمایندگان مجلس نگاه مثبتی برای تصویب بودجه مناسب برای شهرداری‌ها دارند، ما هنوز در شهرداری‌ها به درآمد پایدار نرسیده‌ایم که این اصلا خوب نیست.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، درباره حذف ردیف بودجه شهرداری‌ها در لایحه بودجه 1401، اظهار کرد: بخشی از بودجه شهرداری‌ها در لایحه بودجه 1401 توسط دولت حذف شده بود به دنبال آن پیشنهاداتی از سوی وزارت کشور و شهرداری‌ها به مجلس شورای اسلامی برای افزودن ردیف بودجه شهرداری‌ها در قانون بودجه 1401 ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاداتی که از سوی شهرداری‌ها به مجلس ارسال شده بود و در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، افزود: در حال حاضر باید به دنبال این هستیم که در کمیسیون تلفیق مجلس و بعد از آن در صحن علنی به تصویب نمایندگان برسد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس نگاه مثبتی برای تصویب بودجه مناسب برای شهرداری‌ها دارند، ادامه داد: ما هنوز در شهرداری‌ها به درآمد پایدار نرسیده‌ایم که این اصلا خوب نیست به همین دلیل باید به دنبال این باشیم تا شهرداری‌ها درآمد پایداری داشته باشند.

جوکار با اشاره به اینکه متاسفانه امروز دستگاه‌های مختلفی در حوزه شهر ورود پیدا کرده‌اند که اصلا به صلاح شهر نیست، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلفی در شهرها اقدامات موازی انجام می‌دهند و تعدد تصمیم گیری در شهر را شاهد هستیم به همین دلیل به دنبال طرح مدیریت جامع شهری هستیم تا مشکلات شهرداری‌ها را رفع کند.

انتهای پیام/

نظر شما