تاکید وزیر کشور بر تقویت امداد رسانی به روستاهای سیل زده

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۸۸۲۵۸
تاکید وزیر کشور بر تقویت امداد رسانی به روستاهای سیل زده
وحیدی با بیان اینکه با توجه به حجم عظیم بارش ها خسارت هایی به بخش کشاورزی و ساکنین روستاها وارد شده است؛ گفت: امروز همه دستگاههای حاکمیتی و اجرایی برای کنترل وضعیت بسیج شده اند.

به گزارش برنا؛ احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه باران های سیل آسا باعث ایجاد گرفتاری برای ساکنین منطقه رودبار جنوب و زهکلوت در جنوب استان کرمان شده است؛ گفت: در اثر این بلای طبیعی ۳۰۰ روستا و ۲۰ هزار  نفر از ساکنین دچار آب گرفتگی شده اند که با هماهنگی دستگاههای ذی ربط تلاش های جدی برای کمک به هم وطنان سیل زده صورت گرفته است.

وزیر کشور با تاکید بر این موضوع که از همان روز آغاز باران های سیل آسا مسئولین در کنار هم وطنان عزیز سیل زده حضور دارند؛ خاطر نشان کرد: استاندار کرمان به همراه سایر مدیران استانی به صورت تمام وقت در کنار مردم هستند و تلاش بر این است که با جلب همه ظرفیت های ملی و استانی بتوانیم هر چه سریعتر وضعیت سیل زدگان را سامان بخشیم.

دکتر وحیدی در ادامه سخنان خود به حضور نیروهای سپاه، ارتش، هلال احمر و سایر دستگاهها در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: با حضور میدانی در مناطق سیل زده به دنبال سرعت بخشی به روند امداد رسانی ها هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم عظیم بارش ها خسارت هایی به بخش کشاورزی منطقه وارد شده و همچنین آب وارد خانه روستاها شده که تمام تلاش بر این است که هر چه سریعتر این وضعیت کنترل شود و البته اقدامات بسیار خوبی هم از سوی عوامل مدیریت بحران و سایر دستگاهها از دیروز آغاز شده که باید تا مهار کامل بحران ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز