در گفت‌وگو با برنا بیان کرد

نصیرایی: عبدالملکی یکی از موفق‌ترین وزرای دولت سیزدهم است/ وزیر کار در حوزه انتصابات عملکرد مثبتی داشته

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۹۱۵۵
نصیرایی: عبدالملکی یکی از موفق‌ترین وزرای دولت سیزدهم است/ وزیر کار در حوزه انتصابات عملکرد مثبتی داشته
نماینده مجلس گفت: عبد الملکی از معدود کسانی است که صریح، روشن و شفاف نسبت به مبارزه با فساد عمل کرده است.‌

مجید نصیرایی، نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، اظهار کرد: امروز مسئله تحول یکی از ضروریات هر بخشی اعم اقتصادی، اجتماعی مدیریتی و ... است، اگر این موضوع را به درستی دنبال نکنیم به خیلی از اهداف، آرمان‌ها و شعارهایی که داده شده نمی‌توانیم برسیم. مهم‌ترین اصل در مسئله تحول، نیروی انسانی و مدیریت افرادی با نوع نگاه آنهاست.

وی اضافه کرد: با این رویکرد عملکرد صد روزه دکتر عبدالملکی بسیار خوب است، وی ایشان یکی از موفق‌ترین وزرای دولت هستند که در قدم اول برای و حرکت در مسیر تحول با روی کارآوردن نیروی انسانی کارآمد، جوان، مومن، انقلابی و حزب الهی که علاج مشکلات کشور هستند، قدم‌های خوبی برداشتند و نمره خوب قبولی می‌گیرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تنهایی متولی ایجاد اشتغال در کشور است؟ گفت: خیر، بخش های دیگر اقتصادی کشور در حوزه های مختلف و منابع مالی و بانکی، مجموعه‌های اقتصادی، نوع سیاستگذاری که باید در مجموعه دولت شکل بگیرد و در مجموع همکاری و هم افزایی مجموعه‌های مختلف اقتصادی باید شکل بگیرد تا یک بخشی از خروجی این تعاملات، در حوزه اقتصادی منجر به ایجاد اشتغال بشود.

نصیرایی در خصوص فساد ستیزی دکتر عبدالملکی گفت: معتقدم سالم کار کردن و مبارزه با فساد قطعا هزینه دارد، طبیعی است حذف کسانی که دست‌شان به انواع و اقسام فسادها باز بوده، هزینه دارد و آنها هم تلاش‌شان را می‌کنند که مانع از این اقدام شوند.

نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه افزود: عبدالملکی از معدود کسانی است که صریح، روشن و شفاف نسبت به مبارزه با فساد عمل کرده است‌.

وی با بیان اینکه عبدالملکی از زمان رای اعتماد نیز وعده مبارزه با فساد داده بود، تصریح کرد: او بعد از آن نیز با برخوردها و اقدامات عملی، عملکرد خوبی را در حوزه مبارزه با فساد و خشکاندن منبع فساد و رویکردهای آن نشان داده است.

نصیرایی با بیان اینکه عبدالملکی در حوزه انتصابات هم عملکرد مثبتی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته و موفق تریت بوده است، گفت: اقدامات او در بحث گام دوم انقلاب نیز مشهود است.‌

وی با اشاره به تعبیر یکی از نزدیکان مقام معظم رهبری از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان‌ جوانگرایی، گفت: این ثابت شده که در تاریخ انقلاب هر جایی که توانسته‌ای به اهداف انقلاب نزدیک بشویم و رضایت مردم را کسب کنیم، جاهایی بوده که به جوان‌های مومن، انقلابی و جهادی میدان دادیم و از آنها حمایت کرده‌ایم.‌

این نماینده مجلس گفت: عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حرکتی که مجموعه خود شروع کرده است و  جوان‌های مومن، جهادی، پاکدست و دارای روحیه فسادستیز را سر کار آورده از نکات مثبت عملکرد اوست.

نصیرایی با بیان اینکه مشکلاتی که در مجموعه‌ها شاهدش هستیم،  مسائلی نیست که یک شبه و یک ماهه به وجود آمده باشند که بتوان یک شبه و یک ماهه هم درست بشود، ادامه داد: قطعا باید نوع نگاه را اول اصلاح کرد و نقشه راه را مشخص کرد و بر اساس این نقشه راه از جوانان کارآمد، مسلط و جهادی انتخاب کرد و از هیاهو کردن‌ها هم نترسید.

نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر قدمی که برداشته می‌شود برای خدا باشد و همچنین بر اساس کار کارشناسی و به قصد خدمت باشد موانع برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز